respektera oss

Hej hej!

Nu har jag läst allas kommentarer och jag blir precis som Natalie upprörd, men jag förstår er om ni blir upprörda över hur vi som är så unga kan tänka och resonera som vi gör över att vara gravida. Att skaffa barn i våran ålder var ingenting som vi planerade, jag gjorde möjligtvis ett "snedsteg" om man vill kalla det så, men jag tänker inte  ta ifrån en blivande människa chansen att få leva bara för att jag har gjort ett fel. Jag tänker uppfostra mitt barn till en god människa trots att jag är ung. Dessutom tror jag inte att jag är minde mogen än en som väntar med att skaffa barn fören den är över trettio år. Klart att barnet lär ha bättre förutsättningar rent ekonomiskt att få det bra, men som man säger. Pengar kan inte köpa lycka. Jag hoppas att ni i fortsättningen kan respektera mitt och de andra tjejernas beslut om att vi tänker behålla våra barn.

Jag vet att vi är dåliga på att uppdatera bloggen,men skolan tar mycket tid nu, men man får se det från den positiva sidan det är ju trots allt inte allt för länge kvar av den.

Idag började jag morgonen med en mysik frukost framför Andra avenyn och efter det så har jag hunnit städa mitt rum och surfat runt på blocket för att titta på olika prylar som kan tänkas behövas till barnet. Jag tittade även in på andra hemsidor. Jag hittade blandannat en fin barnvagn som jag mejlade på. Jag hoppas att jag får ett svar snart, för den var riktigt fin.

Spjälsäng är ju redan fixat för min del, eftersom att jag har en lillasyster på över två år, så ska vi få hennes. Det är också en klar fördel för mig att jag har en tvåårig lillasyster för jag har ju fått träna mycket på henne ända sedan hon var liten.

nä nu ska jag snart gå och baka hemmagjort pizza med extrabarnen som är här i helgen.
ha det bra / Freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0